AdSense onay alma taktikleri

Adsense Onay Alma Taktikleri

  • Daima kaliteli ve özgün yazın. Konunuz ne olursa olsun
  • Yazılarınızı anahtar kelime ve başlıktaki anahtar kelimeye göre yazın
  • Daima bir yazının içinde geçmiş yazınızdan link koyun
  • Kaliteli siteye kaynak olarak link verin ama aşırı olmasın.
  • Yazılarınızda en fazla üç en az bir adet kendi sitenizin linkini yani başka bir yazınızı kullanın
  • Makale kurallarına uyarak yazılarınızı yazın. Giriş gelişme ve sonuç kısımları olsun.
  • En az bir adet resim olsun. Bir adet de olursa video koyun. Ama bu aşırıya kaçmayın iyi olmaz.
  • Anlaşılır ve güzel cümleler kullanın.
  • Okuyucularınızı yorum yazmaya ikna edin.
  • Google search console ile site haritanızı ekleyin.
  • Robot txt dosyanızı güncel yazın.
  • Daima yazdıklarınızı paylaşın. Her yerde google sizin sitenizdeki gönderilerinizle karşılaşsın.
  • Sitenizin önemli olan sosyal medya platformlarında hesabı olsun. (Facebook, Linkedin, Twitter vs)
  • Daima büyük sitelere link bırakın. Yorum yapın  (Blog hocam, wm aracı) vs
  • Web master sitelerinden üyelik açın ve arada da link paylaşın ama ceza yemeyin r10 ve WM aracı
  • Blog sayfalarını takip edin onların yazılarına yorum yapın yorum için beklediğinizi sitenizi ziyaret etmelerini sağlayın.
  • İyi bir trafik getirecek büyük sitede reklam verin.
  • Sitenize iyi bir tema bulun ve kolay olsun.
  • Yazılan yazılarınızı en az iki kez paylaşın sosyal platformlarda. Ziyaretçi artırmaya bakın
  • Başka sitelerde misafir blogculuk yapın ve sitenize link getirin.
  • Yardımlaşacağınız ve karşılıklı olarak güven duygusu içerisinde blog arkadaşlarımızı bulun.
  • Blog yazarlarını takip edin güncellikten haberdar olun o konularda yazılar yazın. Gündemi takip edin yani.

Adsense Onay Alma Stratejileri

Sizler yukarıdaki yazı çok diyorsanız uygulayabildiğinizi uygulayın zaten diğerleri de kendiliğinden gelecektir. Sizde Adsense reklamlarından almak istiyorum sitemi Adsense kabul ettirmek istiyorum diyorsanız bu dediklerime dikkat ederseniz Adsense Onay e-postası almanız geç kalmayacaktır. Siteniz incelenecek ve hemen Adsense Onayı Alacaksınız. Bende sizlere zaten Adsense Onayı Alma Taktiklerimi uygularsanız Adsense size olumlu dönüş yapacaktır.

Bende bu yukarıda yazdıklarımın faydasını görerek yazdım. Şimdilerde de özgün yazdığım ve sosyal medyada paylaştığım için de alexa sıralamam gayet iyi yerlere geldi. Çünkü Adsense Onay Alma sürecinde alexa etkisi de vardır. Doğrudan olmasa da alexa adsense onay alma sürecinde size destek ve dolaylı etki yaratacaktır. Google mühendisleri bunu da göz önünde bulundurarak sitenizi kabul etmektedir. Yani Alexa sıralamanıza dikkat edin.

Adsense Başvurusu Yapmadan Önce Dikkat Edilmesi Gereken Temel Konular;

Sizler için hazırladığımız ve sırası ile anlatacağımız bu konulara dikkat ettiğiniz ve sitenizde uyguladığınız taktirde arkadaşlar “Adsense Onay” işleminiz kesinlikle başarı ile sonuçlanacaktır.

  • SSL sertifikası kesinlikle sitenizin güvenilir olduğunu Google‘a kanıtlamak için bu sertifikayı satın almak ve alan adınıza kurmak zorundasınız.
  • Responsive (duyarlı) tasarım, otorite ve ciddiyetinizi gösteren şık bir tema. Bu konu çok önemlidir arkadaşlar. Sitenizi kendi siteniz gibi değilde dışarıdan bir ziyaretçi gibi ziyaret ederek bu kriteri inceleyin. Sitenizde bir ziyaretçi neden vakit geçirsin ? Öncelikle bu soruyu kendinize sorun. Sitenizi ziyaret edin, ilk görüş ve izlenimlerinizi düşünün. Tasarım konusunda ziyaretçiyi etkilemeyi başarırsanız ve Google kriterlerinden geçerseniz yani responsive tasarım işi’de tamamsa buraya kadar her şey yolunda demektir.
  • Özgün içerik, sitenizde paylaşacağınız içerikler kesinlikle toplama içerik olmamalıdır. Her hangi bir sitenin yayınlamış olduğu bir makaleyi, içeriği öylece olduğu gibi alıp sitenizde paylaşamazsınız. Hadi paylaştınız diyelim, bu hem adsene onay sürecinde sitenize verilecek eksi puana hemde Google sıralamasında sitenizin gerilemesine neden olacaktır.
  • Sitenizde paylaşacağınız içerikler tamamen kendi yorumlarınız ile oluşturulursa ve daha önce Google‘da eşi benzeri görülmemiş bir makale olursa işte o zaman bu süreçte onaya yaklaştınız demektir.
  • Gizlilik politikası, bu sayfayı kesinlikle sitenizin bir köşesine ekleyin.
  • Hakkımızda sayfası, olmazsa olmaz sayfalardan biridir. Google kiminle iş yaptığını bilmek, ziyaretçiler ise kimin, hangi kuruluşun paylaşımlarını okuduğunu bilmek ister.
  • Logo tasarımı, bir çok arkadaşımız bunu çok fazla dikkate almasa’da Google için önemli bir kriterdir. Markanızı temsil eden güzel bir logo ile Google amcayı etkileyin.
  • Sitenizde on adet özgün içerik olmadan kesinlikle adsense başvurusu yapmayın.